Դաստիարակի մանկավարժական հմտությունների ու կարողությունների գնահատման թերթիկ

Մեդիահմտություններ

Ի՞նչ մոնտաժային ծրագրեր գիտես։
Power Director,  Corel Draw

Ի՞նչ ծրագրով ես ստեղծում պրեզենտացիա։

-Չեմ տիրապետում։

Կարողանո՞ւմ ես աշխատել Word, Excel ծրագրերով։

-Ո՛չ։

Ի՞նչ ծրագրով ես ռադիոնյութ պատրաստում։  SoundCloud ծրագրով։

Համակարգիչը, համացանցը կիրառո՞ւմ ես ամենօրյա աշխատանքում։

-Այո։

Բլոգավարության հմտություններ
Բլոգը համապատասխանո՞ւմ է դաստիարակի բլոգին ներկայացվող պահանջներին։ Այո։

Կարողանո՞ւմ ես ինքնուրույն աշխատել բլոգի գործիքներով` բլոգում բացված բաժնի ջնջում, նոր բաժինների բացում, անհրաժեշտ տվյալների ավելացում…

-Այո՛, մասամբ։

Մանկավարժական հմտություններ

Ի՞նչ օտար լեզու գիտես։

Ռուսերեն և անգլերեն(բավարար)։

Մասնակցո՞ւմ ես դաստիարակների լաբորատորիայի աշխատանքներին, մասնագիտական զարգացման նախագծերին, հանրապետության նախադպրոցական հաստատությունների աշխատողների վերապատրաստումների կազմակերպմանը։

-Այո՛, մասնակցում եմ։

Ի՞նչ հոդված (հոդվածներ) ունես «Դպիրում»։

Իմ մուտքը նախակրթարան

Կազմակերպո՞ւմ ես ծնողական կրթություն, տեղեկատվություն, ծնողների, սաների հետ միասնական աշխատանքների ստեղծում: Դի՛ր ծնողական նախագծերի հղումները։

2020 թվականի հունվար-փետրվար ամիսներին ծնողական սեմինարներ չենք ունեցել։ Մարտ ամսից հանդիպել ենք առցանց,  քննարկել ենք ընթացիկ շաբաթվա նախագիծը  Teams ծրագրով և պատասխանել ծնողների հարցերին։ Յուրաքանչյուր օր ներկայացնում ենք սաների կատարած աշխատանքները։

Հեռավար-առցանց ուսուցում. Աշխատանքային շաբաթվա նախագիծ   

Հեռավար-առցանց ուսուցում. Աշխատանքային շաբաթվա նախագիծ

Հեռավար-առցանց ուսուցում. Աշխատանքային շաբաթվա նախագիծ ապրիլի 6-10

Այս Նախագծերով իրականացնում ենք շաբաթվա գործնեություններ ծնողի և սանի համար։

Երաժշտություն (ներառո՞ւմ ես երգ, երաժշտական խաղեր, պար, երաժշտության ունկնդրում, ռիթմիկ խաղեր, շրխկաններ, երաժշտական այլ պարզ գործիքների գործածում: Տեղադրի՛ր նախագծերը և ֆիլմերը։

Երգի ուսուցումը նախակրթարանում անցկացվում է երաժշտության դաստիարակի կողմից՝ շաբաթական երկու օր։ Սովորում ենք ազգային երգն ու երաժշտությունը։

Կոմիտասյան օրեր նախակրթարանում

Քնի ծեսը անգամ իրականացվում է աստղափայլ օրորների ներքո։

Խոսքի զարգացում։ Ինչպե՞ս ես կազմակերպում խոսքի զարգացումը։ Տեղադրի՛ր նախագծերը և ֆիլմերը։

Խոսքի զարգացումը իրականացվում է հեքիաթների, ոտանավորների, ասիկների միջոցով։  Որոնք գրեթե ամեն օր իրականացվում են ընթերցանության, բլբլոցների միջոցով։

Հ. Թումանյան «Փիսոն»

Ջաա՜ն գարուն է…

Իրականացրել եմ «Ես» նախագիծը, որտեղ երեխաները ներկայացնում են իրենց, որի միջոցով զարգանում է խոսքը։

«Ես» Նախագիծ

«Ես» նախագիծ պատմում են 2-4 տարեկան քոլեջիկները

Ներկայացրո՛ւ քո կատարած հետազոտական աշխատանքները (հոդված, թարգմանություն, մանկավարժական դիտարկում, ուսումնական նյութերի ստեղծում, տեսադասեր): Տեղադրի՛ր հղումը։

Ներկայացնում եմ  իմ կատարած ուսումնական նյութերը՝

Վիլյամ Սարոյանի «Ծիծա՛ղ» ստեղծագործությունը 

Օշո «Բացի քեզանից»

Օշո «Կյանքը փորձ է»

Մանկավարժական մոտեցումները և դիտարկումները՝

«Սանի ինքնուրույնություն» իմ դիտարկումը

Մանկավարժական դիտարկում

Հեռավար-առցանց ուսուցման.  Պատում   

Պատումներդ բլոգում խմբագրվո՞ւմ է ինչ-որ մեկի կողմից, թե՞ ինքնուրույն ես գրում և տեղադրում բլոգում ( եթե այո, ո՞վ է խմբագրում)։                                  Այո՛, խմբագրվում է Լիլիթ Սահակյանի կողմից։
Ո՞րն է կարդացածդ վերջին գիրքը։ Ներկայացրո՛ւ քո վերլուծությունը ( մի քանի նախադասությամբ)։  Ներկայացրո՛ւ սիրելի հեղինակիդ։

Սիրում եմ ընթերցել «Համո Սահյանի» բանաստեղծությունները։

Ի՞նչ հոդվածներ ես ընթերցել «Դպիրում»։ Առանձնացրո՛ւ նախընտրելի հոդվածներդ։ Ինչո՞ւ։

Կարդում եմ մեր սիրելի դաստիարակների, դասավանդողների, Աշոտ Բլեյանի հոդվածները։

Մոնտեսորի «Երեխայի տունը» վերլուծություն

Մոնտեսորիի տասնինը պատվիրանները ծնողներին. Վերլուծություն

Ի՞նչ երաժշտություն ես լսում։ Մի փոքր պատմի՛ր զգացողություններիդ մասին։

Սիրում եմ լսել ազգային երգն ու երաժշտությունը։ Երաժշտություն լսելիս կարծես ամեն մի բառը վերապրում եմ։

Ի՞նչ հեռուստահաղորդումներ ես դիտում։ Ինչի՞ մասին են։

Հեռուստացույց ժամանակի սղության պատճառով քիչ եմ դիտում, սակայն սիրում եմ դիտել հայկական ֆիլմեր, կենդանական և բուսական աշխարհ, հետաքրքրաշարժ բացահայտումներ։

Վերջին դիտած ֆիլմդ մասին մի քանի նախադասությամբ վերլուծի՛ր։

Հայկական  ֆիլմ՝ «Թթենի»։ Ֆիլմը իմ սիրելի ֆիլմերից մեկն է, որը շատ բան է սովորեցնում երիտասարդներիս։ «Թթենի» ֆիլմը պատմվածք է երկու հարևանների մասին՝ հաշտ և համերաշխ՝ Գասպարն ու Սամսոնը, որոնց հիմնական կռվի պատճառ է հանդիսանում թթենին։ Սակայն կամեցողության և բարիության շնորհիվ ամեն ինչ ավարտվում է։ Շատ լավ ֆիլմ՝ սիրված հերոսներով։
Հաճախո՞ւմ ես թատրոն, կինո, պատկերասրահներ, թանգարաններ (եթե այո, ներկայացրո՛ւ 2020թ․քո հաճախած մշակութային վայրերը)։

Սիրում եմ հաճախել, սակայն այս տարի դեռ չեմ հասցրել։

Մարզական

Կարողանո՞ւմ ես հեծանիվ վարել:

Չգիտեմ։

Կարողանո՞ւմ ես լողալ: Ոչ։
Կարողանո՞ւմ ես գլուխկոնծի տալ։  Այո։

Բարձունքի հաղթահարում
Մի փոքր պատումով ներկայացրո՛ւ այն վայրերը, որտեղ եղել ես 2020թ․, բարձունք հաղթահարել։

Այս տարի հասցրել եմ միայն լինել Ծաղկաձորում և հաղթահարել ձյունապատ լեռը։
Բնագիտական գործունեություն (քո նախագծերում ներառո՞ւմ ես բույսերի և կենդանիների, շրջակա միջավայրի խնամքը, դիտարկումները և զննումները: Տեղադրի՛ր հղումը և ֆիլմը։

Շրջակա միջավայրի խնամքը դեռ փոքր տարիքից պետք է սերմանել սաների մեջ։ Յուրաքանչյուր օր խնամում ենք խմբասենյակի բույսերը՝ ջրում, մաքրում չորացած տերևներից։ Կատարում ենք նաև սերմնացան՝ ալյընտրանքային տարրաների մեջ՝ ձվի տուփերի, տոպրակների, բաժակների և այլն։ Այցելում ենք նաև ջերմոց-լաբորատորիա և Տիկին Շողիկի օգնությամբ տնկում սածիլներ և հետևում ընթացքին։ Ուսումնասիրում ենք անգամ բանջարեղենները՝ միջուկը դարձնելով սերմեր։

Ուսումնասիրում ենք բանջարեղենները

Ուսումնասիրում ենք գազարի ծիլերը

Ջերմոց-լաբորատորիա

Սերմնացան

Շրջակա միջավայրի օր. Պաշտպանված երեխա՝ շարունակ խնամվող բաց միջավայրում

Նկարչություն-տեխնոլոգիական
Քո նախագծերում ներառո՞ւմ ես ջրանկար, ծեփ, խոհանոցային գործունեություն, տիկնիկագործություն, այլընտրանքային նկարչություն: Տեղադրի՛ր հղումը և ֆիլմը։

Նկարչությունը, տեխնոլոգիական աշխատանքները մեր նախագծերում մեծ տեղ են գտնում։ Սաների հետ իրականացնում ենք ալյընտրանքային նկարչություն՝ աղով, ալյուրով, տերևով և այլն։ Խոհարարական գործնեությունները սաների հետ հաճախակի ենք իրականացնում, պատրաստում ենք թխվածքաբլիթներ, համեղ կոմպոտ, աղցաններ և այլն։ Խոհարարական հմտություններին տիրապետելու համար։ Կներկայացնեմ մեր սաների կատարած աշխատանքները՝

Աղե պատկերներ

Այլընտրանքային նկարչություն՝ ալյուրով

Տերևանկարչություն

Ծեփում ենք պլաստիրինով

Հեռավար ուսուցում 24.03 Տեխնոլոգ քոլեջիկները

Պատրաստում ենք աշնան արևը

 Ծիսական ուտեստներ

Վարդավառի ծիսական գաթա 

Որո՞նք են ընտանեկան առցանց ուսուցման ժամանակ կատարած քո ընտանեկան նախագծերը: Տեղադրի՛ր հղումները։

Ընտանեկան  խաղեր

Հեռավար-առցանց ուսուցում. Մարզական առավոտ, վարդատունկ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s